Tomasz Jabłoński

W Łodzi i aglomeracji jesteśmy internetowym numerem jeden

W Łodzi i aglomeracji jesteśmy internetowym numerem jeden
Tomasz Jabłoński

Co miesiąc nasze serwisy regionalne dzienniklodzki.pl, expressilustrowany.pl i lodz.naszemiasto.pl zdobywają coraz większe zasięgi i umacniają się na pozycji lidera na lokalnym rynku medialnym. Lokalny charakter naszych serwisów zapewnia nam wyjątkową przewagę nad konkurencją. To właśnie nasze treści trafiają na ekrany smartfonów, tabletów i komputerów zdecydowanej większości mieszkańców Łodzi i województwa.

Wszystkie serwisy cieszą się ogromnym zaufaniem internautów i są rozpoznawalne na rynku. Expressilustrowany.pl to typowo miejski serwis z lekkim lajfstajlowym zacięciem, dzienniklodzki.pl jest z kolei portalem, na którym znajdziemy informacje z całego województwa, sporo publicystki i fachowych komentarzy, naszemiasto.pl (poprzedzone nazwą miasta) mamy w każdej większej miejscowości - to serwisy skierowane do lokalnych społeczności, na których poruszane są bieżące tematy typowe dla regionu. W sumie trafiamy więc do bardzo szerokiego grona odbiorców.

Bardzo mocno stawiamy na wideo, czyli ten obszar internetu, który się rozwija najbardziej dynamicznie.

Szacuje się, że w 2018 roku Polacy średnio spędzą prawie 50 minut dziennie, oglądając materiały wideo serwowane w sieci (średnia światowa jest o kilkanaście minut dłuższa). Wideo to też doskonałe narzędzie dla wszystkich, którzy chcą reklamować swoje produkty i usługi w sieci. Emisja spotów reklamowych w internecie jest niezwykle efektywnym elementem wideomarketingu.

Z punktu widzenia reklamodawcy bardzo ważne jest, że są narzędzia, dzięki którym można skutecznie ustalić grupę docelową, do której film - spot będzie kierowany. Dzięki temu reklamodawca ma pewność, że jego filmy nie będą się wyświetlały osobom, które nie są nimi zainteresowane. Trafiają więc tylko do tych, którzy są potencjalnie zainteresowani danym produktem/usługą.

W łódzkim oddziale Polska Press Grupy dysponujemy producenckim teamem, który tworzy redakcyjne i komercyjne profesjonalnie filmy i klipy wideo. Od A do Z realizujemy kampanie promocyjne i reklamowe o zasięgu lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim. Warto bowiem pamiętać, że serwisy expressilustrowany.pl, dzienniklodzki.pl i naszemiasto.pl należą do wielkiej rodziny serwisów Polska Press Grupy. W sumie w całym kraju mamy 100 serwisów lokalnych, ponad 500 serwisów naszemiasto.pl, kilkadziesiąt witryn tematycznych z takich kategorii jak m.in. biznes, kobieta, agro, praca, moto, tv guide, nieruchomości.

Nasze wszystkie serwisy odwiedza prawie 17 mln użytkowników miesięcznie, generując ponad 500 mln odsłon. Jesteśmy numerem 1 w kategorii informacja i publicystyka.

Tomasz Jabłoński

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dzienniklodzki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.