O Łódź Young Fashion z rektorem ASP: Przeżywaliśmy ogromne emocje, ale urodziło się zdrowe dziecko

Czytaj dalej
Fot. Grzegorz Gałasiński
Agnieszka Jędrzejczak

O Łódź Young Fashion z rektorem ASP: Przeżywaliśmy ogromne emocje, ale urodziło się zdrowe dziecko

Agnieszka Jędrzejczak

Rozmowa z profesor Jolantą Rudzką-Habisiak, rektorem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Opadły emocje po pierwszej edycji Łódź Young Fashion. Impreza spełniła oczekiwania organizacyjne, wyszło tak, jak miało wyjść, by zachwycić zagranicznych gości i zachęcić ich do promowania wydarzenia poza granicami kraju?

Uważam, że poszło świetnie i nawet jeśli były jakieś niedociągnięcia to one są nieistotne, bo przekaz po imprezie jest bardzo dobry. O klimacie, współpracy, atmosferze decydują ludzie, a nam udało się, stworzyliśmy fantastyczny zespół. Zaangażowali się rektorzy, prorektorzy, pracownicy wielu uczelni wyższych, szpitala „Kopernika” i mimo że czasu na przygotowania było niewiele, jestem pod wrażeniem tego, co powstało dzięki tej współpracy na wielu płaszczyznach. Przeżywaliśmy wszyscy ogromne emocje, ale z satysfakcją mogę powiedzieć, że urodziło się z tego zdrowe dziecko.

Impreza odbyła się z dwoma niemal skandalami w tle - z jednej strony komornicy podczas Fashion Week, a z drugiej klęska organizacji Złotej Nitki. To mogło utrudnić promocję imprezy i zainteresować nią projektantów.

Przeczytaj o pierwszej edycji Łódź Young Fashion, powrocie konkursu "Złota Nitka"

Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Agnieszka Jędrzejczak

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dzienniklodzki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.