Andrzej Gębarowski

Nowe Biuro Obsługi Klienta łódzkiej gazowni otwarte przy ul. Składowej

- Zależy nam, aby nasi klienci byli obsługiwani w komfortowych warunkach, kompetentnie i z uśmiechem – powiedział na uroczystości otwarcia BOK-u Henryk Fot. Fot. PGNiG - Zależy nam, aby nasi klienci byli obsługiwani w komfortowych warunkach, kompetentnie i z uśmiechem – powiedział na uroczystości otwarcia BOK-u Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny
Andrzej Gębarowski

W środę 13 listopada w Łodzi otwarte zostało największe w Polsce Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, gdzie klienci indywidualni mogą załatwić wszystkie sprawy związane z korzystaniem z gazu. Nowa placówka łódzkiej gazowni mieści się przy ul. Składowej 35, w biurowcu "Nowa Fabryczna", od strony Dworca Fabrycznego.

Klienci mają do dyspozycji 18 nowoczesnych stanowisk do obsługi klientów, elektroniczny system kolejkowy, stanowisko do szybkiej obsługi i wygodną poczekalnię. Wszystko to mieści się na 360 metrach kwadratowych.

Łódzkie Biuro Obsługi Klienta jest 43 zmodernizowanym BOK-iem w kraju; cały projekt modernizacji ma potrwać do końca 2021 roku i objąć wszystkie placówki PGNiG Obrót Detaliczny.

Czytaj dalej, by dowiedzieć się, co zmieniło się w BOK

Pozostało jeszcze 64% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Andrzej Gębarowski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.