Moda: Jak powinna się ubrać matka na ślub i wesele córki? Mama panny młodej nie może się postarzać

Czytaj dalej
Fot. Pixabay
Magdalena Baranowska-Szczepańska

Moda: Jak powinna się ubrać matka na ślub i wesele córki? Mama panny młodej nie może się postarzać

Magdalena Baranowska-Szczepańska

Ślub córki to również dla jej mamy jeden z najpiękniejszych i najbardziej wzruszających momentów w życiu. Jak ubrać się na tę uroczystość, aby wyglądać stosownie do okazji - nie za skromnie, a jednocześnie nie aż tak, by przyćmić córkę?

Beata Ruszkowska jest projektantką i stylistką. – Warto wybrać stylizację wyjątkową, również dlatego, aby inni goście mogli matkę, która często wiele rzeczy na ślubie organizuje, bez problemu odnaleźć – mówi.

I radzi: – Jeżeli chodzi o kolor, to mamy powinny z całą pewnością wystrzegać się bieli. Ta barwa jest tego dnia zarezerwowana dla panny młodej - tłumaczy. – Polecam więc jasne ale nie jaskrawe kolory, które podkreślą, że to szczęśliwy, pełen radości dzień.

Dobrze sprawdzą się więc np. delikatne róże, żółcie, błękity. Ciemne kolory nie są wskazane, ale jeśli kobieta czuje się dobrze tylko w nich, to wyjątkiem może być granat i szarość. Są bardzo eleganckie i stosowne do tej okazji.

– Bardzo często błędem mam na weselach jest postarzanie się strojem, wynikające z błędnego przekonania, że pewnych rzeczy jej nie wypada. Jeżeli mama ma ponad 50 lat, ale wciąż ma ładne, zgrabne nogi, to jak najbardziej może je pokazać. Sukienki do kolan są bardzo kobiece, a wybór kreacji zbyt długiej może zaburzyć proporcje sylwetki – przekonuje B.Ruszkowska.

Jak podkreśla stylistka, mamy wcale nie muszą wybierać staromodnych garsonek!
ZDJĘCIA Z KOLEKCJI MARKI SEMPER
FOT. MANGDA

Magdalena Baranowska-Szczepańska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dzienniklodzki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.