Jeśli firma chce być rozpoznawalna na rynku, nie może jej zabraknąć w internecie

Czytaj dalej
Fot. Krzysztof Szymczak
Tomasz Jabłoński

Jeśli firma chce być rozpoznawalna na rynku, nie może jej zabraknąć w internecie

Tomasz Jabłoński

O reklamowej sile internetu rozmawiamy z Kamilą Łuczyńską, kierownikiem sprzedaży internetowej Oddziału Łódź Polska Press Grupy.

Chciałbym dziś skutecznie zareklamować swoją firmę i oferowane przez nią produkty. Gdzie szukać najskuteczniejszej reklamy?

Oczywiście w internecie. Czas spędzany w tym kanale dynamicznie rośnie z roku na rok. Najnowsze badania nie pozostawiają złudzeń: w onlinie przebywamy już prawie 6 godzin dziennie i czas spędzony w sieci systematycznie się wydłuża. Zwiększa się również sprzedaż w obszarze e-commerce. Te trendy doskonale widać między innymi na największych łódzkich serwisach. Strony internetowe „Dziennika Łódzkiego” i „Expressu Ilustrowanego” generują łącznie 24 miliony odsłon miesięcznie. „Nasze Miasto” to kolejne 20 milionów odsłon. I te liczby z miesiąca na miesiąc są coraz większe. Pamiętajmy też o mobile’u, który zdecydowanie wypiera tradycyjne komputery. Obecnie prawie 60 procent ruchu na naszych serwisach pochodzi ze smartfonów i tabletów. Widzimy też znaczny wzrost odtworzeń wideo w porównaniu z poprzednimi latami. Jeśli chcemy, żeby firma była rozpoznawalna na rynku, nie może nas zabraknąć również w tym kanale reklamowym.

Wideo? Świetnie, ale nie potrafię przygotować takiej reklamy. Mam teraz szukać firm, które dla mnie to zrobią?

Absolutnie nie ma takiej potrzeby. Dysponujemy własnym studiem wideo i ekipą filmową. Jesteśmy w stanie przygotować profesjonalny spot reklamowy, relację z eventu, reportaż czy prezentację firmy. Stworzony przez nas film można później wykorzystać w telewizji, kinie, na własnym fanpage’u, i oczywiście do promocji na naszych serwisach internetowych.

Do kogo trafi moja reklama, jakie są zasięgi serwisów expressilustrowany.pl, dzienniklodzki.pl, naszemiasto.pl?

Serwis „Expressu Ilustrowanego” dociera miesięcznie do 1,5 miliona realnych użytkowników, „Dziennika Łódzkiego” do 1,1 miliona, a serwis „Naszego Miasta” w woj. łódzkim odwiedza blisko 500 tysięcy osób. Oczywiście jako grupa Polska Press docieramy do ogromnej liczby internautów. Warto tylko wspomnieć, że w kategorii Informacja i Publicystyka jesteśmy w Polsce numerem jeden.

A co z social mediami?

Tutaj też idziemy zgodnie z trendem. Prowadzimy kilkanaście fanpage’ów powiązanych ściśle z naszymi łódzkimi serwisami. Obserwuje nas ponad 200 tysięcy fanów. Siłę naszych mediów społecznościowych wykorzystujemy również we współpracy z firmami. Można powiedzieć, że z wydawnictwa prasowego staliśmy się prężną agencją interaktywną, a to, co nas wyróżnia, to własne profesjonalnie robione współczesne media.

Tomasz Jabłoński

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dzienniklodzki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.